Diensten

Consultancy / advies

Heb u een KMO die toe is aan een volgende stap?

Structuur en efficiëntie: twee focuspunten voor elke KMO met ambitie. Hoe efficiënter iedereen in het bedrijf werkt, hoe beter alle processen op elkaar zijn afgestemd, des te productiever gaat het er in de organisatie aan toe. Succesvolle KMO’s verbeteren voortdurend hun producten en processen.

Wat zijn de voordelen van een geolied bedrijf?

  • Tijdswinst
  • Hogere productiviteit
  • Betere inzet van alle mensen en middelen
  • Betere kwaliteit en dienstverlening
  • Meer tevreden klanten
  • Meer omzet

Voor die structuur zorgt NFQ

Als consultant leeft Heidi Vertongen, zaakvoerder van NFQ, zich volledig in in uw organisatie. Hoe gaat het er bij jullie aan toe? Wat is jullie missie en ambitie? Wie is verantwoordelijk voor wat?

Alles komt terecht in het kwaliteitshandboek dat u krijgt van NFQ: een werkdocument volledig op maat van uw KMO.

Dat praktisch kwaliteitshandboek – dat objectief de aanpak en de processen binnen uw KMO in kaart brengt – ontstaat niet zomaar.

NFQ staat voor een grondige aanpak.

Kijken, luisteren, vragen stellen.

Betrokkenheid van A tot Z. Continue kwaliteitsassistentie voor uw bedrijf. Dus ook: opvolging van laboanalyses, een audit bij leveranciers, de externe audit bijwonen… Een KMO die vertrouwt op NFQ haalt een expert in huis die meedenkt en -werkt.

“Eindelijk iemand die weet waarover het echt gaat”, zeggen KMO’s dikwijls over de NFQ-aanpak.

Het resultaat?

  • Een kwaliteitshandboek dat objectief vastlegt waar uw KMO voor staat en alle processen weergeeft
  • Een stevige basis voor de externe audit op weg naar een kwaliteitscertificaat voor uw KMO
  • Een betrouwbare en praktische handleiding op maat van uw KMO, de garantie voor uw succesvolle toekomst
Contacteer NFQ nu

Auditing

mm

Opleiding

mm

Outsourcing

t